Marketingový kurz CIMA B
Svoji kvalifikaci v oblasti logistiky, finančního a strategického řízení si zvýšíte, pokud absolvujete marketingový kurz CIMA B pro profesionální manažery - marketéry. Kurz pořádá společnost PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o. Zlín. KURZ BYL JIŽ UKONČEN ! -------------- Co je kurz CIMA B? Kurz CIMA B (původní nizozemské know-how NIMA) vám poskytne ucelený soubor znalostí nejen z marketingu, ale i souvisejících oborů, posílí vaši pozici v managementu společnosti a otevře vám cestu do vyššího managementu. CIMA B kombinuje učivo marketingu, finančního a strategického řízení, integrované komunikace, logistiky, statistiky a dalších manažerských disciplín v rozsahu nezbytném pro profesionální manažery - marketéry. Předpokladem přijetí do kurzu CIMA B je absolvování kurzu CIMA A či studium adekvátního oboru marketingu na vysoké škole. Ve výcvikových soustředěních se účastníci zdokonalí ve využíváni komplexní analýzy všech aspektů marketingové politiky a strategie firmy. Certifikát CIMA B , uznávaný v zemích Evropské unie, získáte po úspěšném vykonání zkoušky v CIMA v Praze. Komu je kurz určen? Manažerům a marketingovým specialistům Manažerům a specialistům na pozicích brand manager a key account manager. Co díky kurzu získáte? - Naučíte se předvídat a hodnotit přitažlivost podnikání na jednotlivých trzích - Budete umět nastavit cíle a vhodnou strategii - Zvýšíte si kvalifikaci podle mezinárodních standardů - Získáte lepší uplatnění na trhu práce - Dokážete navrhnout a obhájit optimální řešení pro Vaši společnost. - Získáte nové kontakty a možnost kariérového růstu - Budete moci konzultovat konkrétní problémy s lektory - odborníky z praxe. 11 školících dní Cena: 30 000 Kč + 21% DPH Cena je uvedena za 1 osobu. Program kurzu: ? Blok I. — 17. - 18.2.2015 - Základy managementu podniku - Strategický management podniku - Financování podniku - Investice v podniku - Náklady, kalkulace, rozpočty ? Blok II. — 23. - 24.3.2015 - Příprava marketingového výzkumu - Realizace marketingového výzkumu - Zpracování dat - Analýza dat - Strategický marketingový management - Detailní situační analýza trhu ? Blok III. — 22. - 24.4.2015 - Předpověď prodeje, zisku a hodnocení trhu - Rozhodování v marketingu - Určení koncepce marketingové strategie - Stanovení konkurenční strategie (positioning) - Procesní pojetí CRM - Tvorba marketingových strategií Blok IV. — 21. - 22.5.2015 - Exportní marketing a globální marketing - Rozhodování o nákupu - Rozhodování o produktu a ceně - Rozhodování o distribuci - Retailing - Brand management ? Blok V. — 1. - 2.6.2015 - Rozhodování o integrované marketingové komunikaci - WEB a internetová komunikace - Implementace marketingové strategie - Shrnutí - Závěrečná případová studie ? Blok VI. — 18.6.2015 - Příprava na certifikaci.