Kurz; Obchodní akademie pro akvizitory
Kurz Obchodní akademie pro akvizitory. KURZ BYL JIŽ UKONČEN ! -------------- O KURZU: Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Tento kurz pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi. Pronikněte do problematiky obchodu a prodeje a zjistěte jejich specifika. Poznejte základní témata, která by měl schopný a úspěšný obchodník znát a dokonale ovládat. Při simulačních situacích si natrénujte získané dovednosti a rozšiřte tak svoje schopnosti a zároveň získejte originální a inovativní přístup k práci obchodního zástupce. CO SE V KURZU NAUČÍTE? Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku. Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli. Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem. KOMU JE KURZ URČEN? Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center. TERMÍNY KURZU: 16.-17.4.2015 a 13.-14.5.2015 4 školicí dny CENA KURZU: 9 900 Kč + 21% DPH Cena je uvedena za 1 osobu. HARMONOGRAM KURZU: 1. den - 16.4.215 Typologie zákazníků Psychologie komunikace Komunikační proces v praxi Motivace obchodníků jako cesta k cíli Motivační překážky a jejich zdolávaní Obchodní plán 2. den - 17.4.2015 Zvládání problémových zákazníků Asertivita v prodejním rozhovoru Struktura obchodního rozhovoru v praxi Vyhledávání zákazníků Techniky získávaní souhlasu Zvládání námitek 3. den - 13.5.2015 Prezentace produktu mocný nástroj obchodníka Neverbální komunikace Pomůcky obchodníka 4. den - 14.5.2015 Efektivní styly vyjednávání Věcná argumentace Řešení konfliktů v praxi Péče o zákazníka