Marketingový kurz CIMA A
Absolvujte marketingový kurz CIMA A pro manažery a marketingové specialisty a naučíte se řešit každodenní marketingové úkoly lépe a efektivněji. Kurz pořádá firma PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o. Zlín. KURZ BYL JIŽ UKONČEN ! -------------- Co je kurz CIMA? Kurz CIMA A je základním stupněm systému certifikovaného marketingového vzdělávání CIMA. Představuje komplexní vzdělávací program, který odráží dlouhodobé zkušenosti naší i zahraničních ekonomik, nejnovější poznatky a aktuální trendy v oblasti marketingu. Certifikační osvědčení CIMA A, uznávané v zemích Evropské unie, získáte po úspěšném vykonání zkoušky v CIMA v Praze. Komu je kurz určen? Ředitelům, manažerům, marketingovým manažerům a marketingovým specialistům. Manažerům z různých profesních oblastí, pro které je orientace v marketingu nevyhnutelná pro efektivní řízení a zvyšování konkurenceschopnosti. Co se v kurzu naučíte? Formou praktických cvičení a případových studií úspěšně řešit každodenní marketingové úkoly. Ovládat marketingové terminologie, metody a postupy uplatňované při marketingovém plánování a při implementaci marketingových nástrojů. Cena: 30 500 Kč + 21% DPH Cena je uvedena za 1 osobu. Program kurzu: 1 Blok I. — 25. - 26.2.2015 - Základy marketingového řízení - Marketingové plánování - Analýza makroprostředí - Analýza trhu - Nákupní rozhodování zákazníka - Analýza průmyslového trhu 2 Blok II. — 25. - 26.3.2015 - Segmentace a umístění - Analýza konkurence - Interní analýza - Náklady a kalkulace - Základy finanční analýzy 3 Blok III. — 14. - 15.4.2015 - Shrnutí I - Marketingové strategie - Produktová a sortimentní politika - Cenová politika - Řízení cen 4 Blok IV. — 12. - 13.5.2015 - Distribuční politika - Integrovaná komunikace - Reklama - Marketingová komunikace v online prostředí 5 Blok V. — 4. - 5.6.2015 - Prodejní politika - Marketing služeb, marketing obchodu, CRM - Marketingový výzkum - Aplikace marketingového výzkumu Blok VI. — 16. - 17.6.2015 - Shrnutí II - Závěrečná případová studie - Opakování a příprava na certifikaci.