Virtuální ústředna – efektivní komunikace v rámci firmy
Výhody klasické telefonní ústředny si můžete užívat i bez velkých investic. Stačí využít službu virtuální ústředna společnosti Quantcom, a.s.Virtuální ústředna vám umožní efektivní firemní komunikaci a volání mezi všemi pobočkami vaší firmy, a to za minimální náklady. Jak virtuální ústředna vlastně funguje? V podstatě stejně jako ta klasická, jen s jedním rozdílem. Díky virtuální ústředně nemusíte utrácet balík, je totiž umístěna v datovém centru firmy Quantcom, a.s. odkud je napojena do telefonní sítě. Kapacitu ústředny můžete libovolně měnit, vždy ale platíte pouze za počet připojených linek, které aktuálně používáte. Nezáleží tak na tom, jestli používáte pár linek nebo chcete propojit pobočky firmy po celém světě. Virtuální ústředna se skvěle hodí pro malé a středí firmy, velké podniky, ale i státní instituce nebo operátory. Se službou virtuální ústředna navíc získáte přístup do webového administračního rozhraní. Jednoduše tak můžete nastavovat jednotlivé funkce ústředny přesně tak, jak zrovna potřebujete. Virtuální ústředna vám nabízí řadu funkcí, díky kterým plně nahradí klasickou pobočkovou ústřednu. Mezi tyto funkce patří například: - uvítací hlášky a hlasové stromy (IVR) - zkrácené volby pro volání v rámci firmy - široké možnosti přesměrování hovorů - hlasová schránka s možností přeposílání nahrávek do e-mailu - faxová schránka (Fax2Mail) - konferenční volání - skupinové vyzvánění - časové podmínky pro nastavení chování ústředny podle doby volání - webové rozhraní pro administrátora i jednotlivé uživatele - on-line výpisy volání Efektivní komunikace v rámci celé firmy i bez velkých investic? To umožní virtuální ústředna. Využijte ji i vy a nebudete litovat.