BELIX s.r.o.

Belix s.r.o.: Profesionální odstranění škod a sanace po požárech a povodních

VÍCE ZDE

Autosklo PEMI, s.r.o.

Servis autoklimatizací – plnění, čištění, opravy autoklimatizací, ozónová dezinfekce vozidel

VÍCE ZDE
Ověřeno EDB

Napište nám

[email protected]

Zavolejte nám

+420 531 012 222

Napište nám

Křenová 52 Brno 60200

Tiskárny nebo kopírovací zařízení pro advokátní kanceláře - tiskněte kvalitně a rychle

Tiskárny nebo kopírovací zařízení Vám zajistí brněnská firma SPIN SERVIS s.r.o., která je Váš partner na optimální tisková řešení pro malé, střední i velké firmy.
Kopírky a tiskárny

Advokátní kanceláře mají jedno specifikum – firma s několika málo zaměstnanci vygeneruje obrovské množství dokumentů, které je potřeba i spolehlivě tisknout. V řadě kanceláří je běžné, že svoje tisky realizují na několika malých zařízeních –typicky stolní tiskárny formátu A4, malá A4 kopírka, stolní plochý skener, možná fax. Každé z těchto zařízení bylo levné na pořízení (řádově 2 – 3.000 Kč) a pořizovaly se většinou postupně, jak se rozvíjela potřeba tisku. Pravděpodobně je pak ve výbavě advokátní kanceláře i kopírka formátu A3 – paradoxem je, že přestože dnešní „kopírky“ jsou vždy i tiskárny (tedy možno je připojit do sítě), v řadě případů se tiskne na malé stolní tiskárně a kopíruje se na „kopírce“ – není na tom nic špatného až na to, že tiskové náklady na stolní tiskárně jsou obvykle dvojnásobné než na větším A3 zařízení. Pokud se tedy podíváme na celkové náklady na tisk – tedy nejen pořizovací cena, ale i náklady na tonery, válce, zapékací jednotky, servis, energii, atd. zjistíme, že se celé tiskové prostředí dá koncentrovat do jednoho multifunkčního zařízení „kopírky“, které pak slouží jako tiskárna, kopírka, skener a často i fax (i když potřeba faxů už je dnes na ústupu díky rozvoji skenování a elektronické komunikace). Multifunkční zařízení je sice dražší na pořízení, ale je mnohem úspornější na provoz – jak z pohledu přímých tiskových nákladů, tak i z pohledu energie, doby strávené s tiskem, spotřeby papíru, atd… Multifunkční stroje jsou v drtivé většině vybaveny duplexem a tím uspoří až 50% papíru – nebo minimálně zjednoduší práci při potisku papíru z druhé strany ručně. Mohou mít také připojeno dokončovací zařízení například pro sešívání – tím se tvorba mnohastránkové smlouvy stává velmi jednoduchou záležitostí. Navíc Větší multifunkční stroje mají obvykle možnost rozúčtování nákladů na jednotlivé „projekty“ – tedy například na klienty. Pro vyšší komfort je možno stroje doplnit systémem Optimidoc. Jak tedy multifunkční zařízení vybrat? Záleží na potřebách kanceláře a předpokládaném množství tisku a požadavek na rychlost zařízení. Pokud bychom trochu zjednodušili, můžeme postupovat takto: Barevný tisk: -méně než 5000 stran měsíčně– např.: XEROX WORKCENTRE 7835 -víc než 5.000 stran měsíčně – doporučujeme XEROX COLORQUBE9302, technologie tuhý inkoust, která umožní tisknout málo barevné tisky za stejnou cenu jako černobílý tisk. Černobílý tisk: Zde by bylo pravděpodobně rozumné využít středně výkonnou řadu strojů formátu A3 – například XEROX WORKCENTRE 5330 Samotné pořízení multifunkčních zařízení je možno řešit i pronájmem, kdy už za několik set korun měsíčně můžete pořídit výkonného pomocníka. Na provozních nákladech, energii a úspoře vlastního času pak jistě uspoříte mnohem více než pár set korun měsíčně.


AKTUÁLNÍ MICROSITE


Firemní články


Kontakty

Kontaktujte nás:

Kde nás najdete

Křenová 52
Brno 60200

Plánovaní trasy

Křenová 52 Brno 60200