Soudečková ložiska NSK řady ECA Hronov, mosazná klec optimalizované konstrukce vedenou soudečkyPrecizně obráběný tvar klece a kapes pro soudečky výrazně snižuje nežádoucí pohyby při jejich protáčení a zároveň snižuje i riziko jejich prokluzu.Představujeme Vám firmu COROLL s.r.o. z Hronova, která svoji činnost zaměřila na výrobu ložisek NSK a nyní má žhavou novinku – řadu soudečkových ložisek ECA.Soudečková ložiska ECA mají mosaznou klec optimalizované konstrukce vedenou soudečky. Nová řada soudečkových ložisek ECA disponuje mnoha výhodami a to zaměnitelností jednotlivých komponent, větším počtem soudečků pro špičkovou únosnost, vyšší mezní otáčky a teplotní stabilizace 200°C.Vy ještě nemáte soudečková ložiska NSK řady ECA? Pak neváhejte oslovit firmu COROLL s.r.o. z Hronova nebo ji přímo navštívit na adrese Hostovského 525, Hronov.AKTUÁLNÍ MICROSITEŘemeny zajišťující převod kroutícího momentu – velmi tichý chod a ...Velmi oblíbené a konstrukčně jednoduché jsou řemeny, které zajistí převod kroutícího momentu, a to z hnacího na hnané kolo. A my vám jich nabídneme hned několik.Soudečková ložiska NSK řady ECA Hronov, mosazná klec optimalizované ...Precizně obráběný tvar klece a kapes pro soudečky výrazně snižuje nežádoucí pohyby při jejich protáčení a zároveň snižuje i riziko jejich prokluzu.Upínací svěrná hřídelová pouzdra - k upevnění hřídelových spojek, řemenic, řetězových kol a jiných podobných součástíPružné kovové membránové spojky SERVOFLEX – vhodné pro použití se servomotoryVelkoobchodní prodej všech druhů ložisek NáchodKvalitní ložiska NSK z Japonska i pro české zákazníky - NáchodVýroba těsnění Hronov - velké množství těsnících materiálůK1-L nová mazací jednotka NSK pro lineární vedení Hronov, provoz bez údržby, větší kapacita mazivaSpeciální klec jednořadých válečkových ložisek ROBUSTRIDE Hronov, minimalizace opotřebeníKvalitní a spolehlivá lineární technika a vedeníŠtítky:NářadíŽelezářské zbožíKovové polotovaryLožiska, řetězy a výkovky
COROLL s.r.o.Hostovského 525Hronov 549 31GPS: 50°28′22.15″ N, 16°10′51.64″ E 50°28′22.15″ N, 16°10′51.64″ E PLÁNOVÁNÍ TRASY