Sleva na testy obchodních zástupců, obchodníků, výběr manažerů
Sleva na testy obchodních zástupců, obchodníků, výběr manažerů
Sleva na testy obchodních zástupců, obchodníků, výběr manažerů
PreviousNextSpolečnost WORKtest, s.r.o. je autorem psychodiagnostického systému WORKtest, jehož test je využitelný na všechny pracovní pozice a je speciálně zaměřen i do obchodních profesí.
POZOR SLEVA 50 % PŘI OBJEDNÁVCE OBCHODNÍHO AUDITU DO KONCE LEDNA 2011:
Při objednávce obchodního auditu do 31.1.2011 získá klient výraznou slevu – plná cena za audit „Obchodních schopností a dovedností“ je 4.000, - Kč, cena po slevě 2.000, - Kč. Realizace zakázky do 30.6.2011.
Systém WORKtest® funguje zejména na měření a poměřování vloh, schopností, znalostí, dovedností, postojů, motivace a rizikových faktorů jedince, jenž jsou součástí každého člověka. Nejedná se o dotazník, který průměrný respondent dokáže ovlivnit, neboť předpokládá, jaké odpovědi se od něj očekávají.
Test pomůže charakterizovat jednotlivé složky osobnosti, odhalí a změří potenciál a rozvojové potřeby. Samotný test nezabere více než 30 minut času a klient ještě před otevřením výsledků vidí jeho přesnost. Testem tak zjistíte velké množství informací včetně grafů a srozumitelných komentářů. Jednoduše poznáte, jaké typy obchodníků máte a kdo není obchodník.
Oblasti využití testu:
Obchodní audity - posouzení stávajících obchodních zástupců, odhalení jejich silných a slabých stránek a oblastí, kde by bylo třeba na nich pracovat, školit a koučovat.
Popis obchodní pozice – přesně zjistíte, na kolik procent odpovídá potenciál vašeho obchodníka či prodejce konkrétní pracovní pozici.
Výběr nových obchodníků - pomůže eliminovat ty, kteří se na tuto práci nehodí. Je možné posoudit regionální manažery a zjistit kdo je obchodníkem, kdo je prodejcem a s jakým potenciálem.
Všechny výstupy jsou přehledné včetně grafů.
Výstupy jsou firmám dělané přesně na míru. Klient si může jednotlivé položky kombinovat a sestavovat vlastní profily.
Činnosti, na něž se test u obchodních zástupců, prodejců a manažerů zaměřuje z hlediska měření obchodního potenciálu:
Aktualizace kontaktů - údržba dat v systému, Analýza konkurence, monitorování trhu, Cenová strategie, návrhy a PR, Dravost a pro-aktivní přístup, Identifikace s produktem, Obchod - aktivní telemarketing, Obchod - akvizice, Obchodní duch, Obchodní odpovědnost, Obchodní strategie a plánování, Obchodní zdatnost, Obchodník - Dynamik, Obchodník - Nákupčí, Obchodník - Podnikatel, Obchodník - Prodejce, Obchodník - Technik, Orientace na klienta - vyhodnocení a uspokojení jeho potřeb, Orientace v B2B marketingu, Péče o zákazníky a klienty, Prezentace výsledků klientovi, Přijímání poptávky a objednávky, Reklamace klientů, Řešení obchodních situací, Řízení prodeje produktu, Vyhledávání nových informací - práce s databázemi, Vyhledávání vhodných projektů - analýza rizik, Vytváření ad-hoc (rychlých) analýz, Zaměření na výsledek, Zpětná vazba na obchod a pod.
Činnosti, na něž se test u obchodních zástupců, prodejců a manažerů zaměřuje z hlediska měření interpersonálního potenciálu:
Celkový dojem, vystupování, kultivovaný projev, reprezentativnost, Diplomatické schopnosti, Dovednost navázat kontakt, Dynamika, Empatie, Intuice, Emoční inteligence, Entuziasmus, Exhibicionismus, Individualita - "Individualista", Komunikace věcná, konstruktivní, Konstruktivní argumentace, Kooperace (spolupráce) s externími spolupracovníky, Koučování, Manažerské schopnosti a dovednosti, Organizační a improvizační schopnosti, Ochota poradit a poskytnout pomoc klientům, Pozitivní přístup ke klientům, Pozorovací talent, Předvídavost, Prezentace firmy navenek Profesionální komunikace, Prezentace a vyjednávání, Přesvědčivost, Reporting vedení společnosti, Rétorika, Řízení, hodnocení a kontrola podřízených, Selekce priorit, Delegování úkolů, Schopnost efektivně motivovat, Schopnost přijímat nové poznatky, akceptovat názor druhých, Schopnost přijímat kritiku, Schopnost se prosadit, Time management, Týmovost, Zákaznická orientace, Zvládání námitek a řešení problémů apod.
Systém Worktest nabízí možnost jednorázového zhodnocení, ale i výhodné zakoupení kreditů, které se postupně spotřebovávají, dále paušálu, nebo tzv. pronájmu. V tomto případě je výhodou nabídka širšího využití, např. porovnání jednotlivců i týmu, určení rozvojových potřeb a sestavování rozvojových a tréninkových plánů.
Microsite byla vložena dne: 09.12.2010
ID microsite: 7101, počet zhlédnutí: 606
Zadavatelem microsite je firma