Kurz; Obchodní akademie pro akvizitory

kurz Obchodní akademie pro akvizitory

Kurz Obchodní akademie pro akvizitory.

KURZ BYL JIŽ UKONČEN !
--------------

O KURZU:
Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Tento kurz pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi.

Pronikněte do problematiky obchodu a prodeje a zjistěte jejich specifika. Poznejte základní témata, která by měl schopný a úspěšný obchodník znát a dokonale ovládat. Při simulačních situacích si natrénujte získané dovednosti a rozšiřte tak svoje schopnosti a zároveň získejte originální a inovativní přístup k práci obchodního zástupce. 


CO SE V KURZU NAUČÍTE?
Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné
komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku.

Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli.

Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací
zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem.


KOMU JE KURZ URČEN?
Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center.

TERMÍNY KURZU:
16.-17.4.2015 a 13.-14.5.2015
4 školicí dny

CENA KURZU:
9 900 Kč + 21% DPH
Cena je uvedena za 1 osobu.


HARMONOGRAM KURZU:

1. den - 16.4.215
Typologie zákazníků
Psychologie komunikace
Komunikační proces v praxi
Motivace obchodníků jako cesta k cíli
Motivační překážky a jejich zdolávaní
Obchodní plán

2. den - 17.4.2015
Zvládání problémových zákazníků
Asertivita v prodejním rozhovoru
Struktura obchodního rozhovoru v praxi
Vyhledávání zákazníků
Techniky získávaní souhlasu
Zvládání námitek
 
3. den - 13.5.2015
Prezentace produktu mocný nástroj
obchodníka
Neverbální komunikace
Pomůcky obchodníka 

4. den - 14.5.2015
Efektivní styly vyjednávání
Věcná argumentace
Řešení konfliktů v praxi
Péče o zákazníka

Zadavatelem microsite je firma

PROFIMA EFFECTIVE, s. r. o.

Microsite byla vložena dne: 21.01.2015
ID microsite: 41160, počet zhlédnutí:  22
SOUVISEJÍCÍ MICROSITE
Požární ochrana Ústí nad Labem – od školení, jednání s úřady po zajištění požární techniky

Požární ochrana Ústí nad Labem – od školení, jednání s úřady po zajištění požární techniky

Komplexní služby v oblasti zajištění požární ochrany poskytuje zákazníkům z celé České republiky firma TAURUS...

Kurzy a školení práce s technickými stroji v České republice včetně BOZP

Kurzy a školení práce s technickými stroji v České republice včetně BOZP

Pokud potřebujete pro své zaměstnance školení na obsluhu technických zařízení, tak se obraťte na Vzdělávací...

Svářecká škola, svářečské práce a zakázková činnost ,opravy, renovace, novovýroba

Svářecká škola, svářečské práce a zakázková činnost ,opravy, renovace, novovýroba

Potřebujete ke svému uplatnění na thu práce umět špičkově svařovat? Rádi byste se zdokonalili ve svém...

Školení a kurzy dělnických profesí Příbram

Školení a kurzy dělnických profesí Příbram

V dnešní době se zvyšuje poptávka po zaměstnancích mnoha dělnických profesí, jako jsou svářeči, lešenáři...

Mezinárodní seminář "Progress on the ITER Project and ITER Diagnostics" - již 13.12.2017

Mezinárodní seminář "Progress on the ITER Project and ITER Diagnostics" - již 13.12.2017

Všem odborným zájemcům je určen mezinárodní seminář s úzce zaměřenou tématikou "Progress on the ITER Project...