Kurz; Obchodní akademie pro akvizitory

kurz Obchodní akademie pro akvizitory

Kurz Obchodní akademie pro akvizitory.

KURZ BYL JIŽ UKONČEN !
--------------

O KURZU:
Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Tento kurz pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi.

Pronikněte do problematiky obchodu a prodeje a zjistěte jejich specifika. Poznejte základní témata, která by měl schopný a úspěšný obchodník znát a dokonale ovládat. Při simulačních situacích si natrénujte získané dovednosti a rozšiřte tak svoje schopnosti a zároveň získejte originální a inovativní přístup k práci obchodního zástupce. 


CO SE V KURZU NAUČÍTE?
Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné
komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku.

Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli.

Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací
zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem.


KOMU JE KURZ URČEN?
Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center.

TERMÍNY KURZU:
16.-17.4.2015 a 13.-14.5.2015
4 školicí dny

CENA KURZU:
9 900 Kč + 21% DPH
Cena je uvedena za 1 osobu.


HARMONOGRAM KURZU:

1. den - 16.4.215
Typologie zákazníků
Psychologie komunikace
Komunikační proces v praxi
Motivace obchodníků jako cesta k cíli
Motivační překážky a jejich zdolávaní
Obchodní plán

2. den - 17.4.2015
Zvládání problémových zákazníků
Asertivita v prodejním rozhovoru
Struktura obchodního rozhovoru v praxi
Vyhledávání zákazníků
Techniky získávaní souhlasu
Zvládání námitek
 
3. den - 13.5.2015
Prezentace produktu mocný nástroj
obchodníka
Neverbální komunikace
Pomůcky obchodníka 

4. den - 14.5.2015
Efektivní styly vyjednávání
Věcná argumentace
Řešení konfliktů v praxi
Péče o zákazníka

Zadavatelem microsite je firma

PROFIMA EFFECTIVE, s. r. o.

Microsite byla vložena dne: 21.01.2015
ID microsite: 41160, počet zhlédnutí:  23
SOUVISEJÍCÍ MICROSITE
Školení výrobních podniků pro optimalizaci podnikových procesů České Budějovice

Školení výrobních podniků pro optimalizaci podnikových procesů České Budějovice

Českobudějovická Minerva ČR a.s. pořádá školení také při expanzi firem do dalších oblastí, při akvizici...

Školení pro manažery v oblasti vedení lidí - vysoce interaktivní, Praha

Školení pro manažery v oblasti vedení lidí - vysoce interaktivní, Praha

B2B manažerská akademie od společnosti DMC management consulting s.r.o. však tento nedostatek řeší...

Revize normy ISO 9001;2015 přináší pozitivní změny a úpravy

Revize normy ISO 9001;2015 přináší pozitivní změny a úpravy

Těmito změnami reaguje na měnící se trendy na trhu. Jaké jsou hlavní pozitivní změny a přínosy nové verze...

Tiskárny pro průmyslové značení, pro potravinářský průmysl Mikulov

Tiskárny pro průmyslové značení, pro potravinářský průmysl Mikulov

Chcete-li začít vlastní výrobu a potřebujete vyřešit, jak své výrobky správně a zákonně označit...

Naučte se kvalitně svářet Svářečská škola kurzy | Česká Třebová

Naučte se kvalitně svářet Svářečská škola kurzy | Česká Třebová

Naučte se kvalitně svářet s naší Svářečskou školou v České Třebové. Poskytujeme svářečské kurzy pro...