Kurz; Obchodní akademie pro akvizitory

kurz Obchodní akademie pro akvizitory

Kurz Obchodní akademie pro akvizitory.

KURZ BYL JIŽ UKONČEN !
--------------

O KURZU:
Jedny ze stěžejních rolí v každé společnosti hrají lidé, kteří jsou schopni zajistit odbyt pro její produkty. Na trhu práce jsou dobří obchodníci velice žádaní a taky skvěle placení. Tento kurz pomůže obchodním zástupcům znásobit jejich obraty, nákupčím zajistit potřebné komodity za příznivější ceny a všem ostatním zásadně ovlivní úspěšnost v jednání s lidmi.

Pronikněte do problematiky obchodu a prodeje a zjistěte jejich specifika. Poznejte základní témata, která by měl schopný a úspěšný obchodník znát a dokonale ovládat. Při simulačních situacích si natrénujte získané dovednosti a rozšiřte tak svoje schopnosti a zároveň získejte originální a inovativní přístup k práci obchodního zástupce. 


CO SE V KURZU NAUČÍTE?
Naučíte se efektivně oslovovat zákazníka a překonávat bariéry v komunikaci. Osvojíte si nezbytné
komunikační dovednosti a natrénujete si asertivní komunikační techniku.

Získáte ucelený pohled na činnost prodejce. Naučíte se kontaktovat a oslovit zákazníka, odhadnout jeho potřeby a strategii a najít klíčovou roli.

Osvojíte si způsoby práce, které vám pomohou se proklientsky orientovat a vhodnou argumentací
zvládat konfliktní situace a ovládat svoje i zákazníkovy emoce pro potřeby vybudování stabilního a dlouhodobého vztahu se zákazníkem.


KOMU JE KURZ URČEN?
Obchodním zástupcům, prodejcům, zaměstnancům obchodních sektorů, pracovníkům klientských center.

TERMÍNY KURZU:
16.-17.4.2015 a 13.-14.5.2015
4 školicí dny

CENA KURZU:
9 900 Kč + 21% DPH
Cena je uvedena za 1 osobu.


HARMONOGRAM KURZU:

1. den - 16.4.215
Typologie zákazníků
Psychologie komunikace
Komunikační proces v praxi
Motivace obchodníků jako cesta k cíli
Motivační překážky a jejich zdolávaní
Obchodní plán

2. den - 17.4.2015
Zvládání problémových zákazníků
Asertivita v prodejním rozhovoru
Struktura obchodního rozhovoru v praxi
Vyhledávání zákazníků
Techniky získávaní souhlasu
Zvládání námitek
 
3. den - 13.5.2015
Prezentace produktu mocný nástroj
obchodníka
Neverbální komunikace
Pomůcky obchodníka 

4. den - 14.5.2015
Efektivní styly vyjednávání
Věcná argumentace
Řešení konfliktů v praxi
Péče o zákazníka

Zadavatelem microsite je firma

PROFIMA EFFECTIVE, s. r. o.

Microsite byla vložena dne: 21.01.2015
ID microsite: 41160, počet zhlédnutí:  22
SOUVISEJÍCÍ MICROSITE
Kurzy první pomoci od profesionálů pro firmy i zaměstnance

Kurzy první pomoci od profesionálů pro firmy i zaměstnance

Jsou profese, která představují různá rizika. Proto je důležité aby se zaměstnanci uměli v těchto situacích...

Požární ochrana a BOZP - kontrolní a revizní činnost

Požární ochrana a BOZP - kontrolní a revizní činnost

Potřebujete-li ve Vaší společnosti zajistit školení ohledně bezpečnosti práce a požární ochrany? Pak se...

Školení pracovníků elektro, školení zaměstnanců zakončené zkouškou

Školení pracovníků elektro, školení zaměstnanců zakončené zkouškou

Potřebujete v Jihlavě Vaše pracovníky zaškolit v elektro službách aby vše bylo zakončeno zkouškou? Neváhejte...

Školení obsluhy pracovních strojů - kurz pro strojníky

Školení obsluhy pracovních strojů - kurz pro strojníky

Potřebujete na Ostravsku sehnat firmu která provádí školení obsluhy pracovních strojů a další kurzy pro...

Pořádání kurzů a školení pro osoby obsluhující hutnící a stavební techniku

Pořádání kurzů a školení pro osoby obsluhující hutnící a stavební techniku

Hledáte-li v Brně společnost , která zajistí kurzy a školení pro osoby obsluhující stavební či hutnící...